به گزارش روابط عمومی پژوهشکده آبزی پروری آبهای جنوب کشور، دکتر محمود حافظیه معاون پژوهش و فناوری موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور در تاریخ یازدهم آبانماه سال جاری از ایستگاه تحقیقاتی ماهیان دریایی بندر امام خمینی (ره) بازدید نمود.
 پس از بازدید از بخش های مختلف ایستگاه، در جلسه ای که با حضور معاون پژوهشی پژوهشکده، محققان و کارشناسان پژوهشکده و ایستگاه برگزار شد، مهندس مجتبی ذبایح نجف آبادی، رییس ایستگاه ضمن اشاره به مشکلات زیرساختی، فرسودگی تجهیزات و کمبود شدید نیروی انسانی، از دستاورد های مهم در زمینه تکثیر و پرورش ماهیان دریایی و قرارداد با بخش خصوصی با اندک امکانات گفت. 
دکتر حافظیه برای کاهش هزینه های جاری ایستگاه، کم کردن تعداد مولدین و کار کردن در اندازه تحقیقاتی را پیشنهاد نمود و کار تولیدی را فقط منوط به حضور سرمایه گذار بخش خصوصی دانست. وی، به دستاوردهای قابل عرضه ایستگاه اشاره نمود و همزمانی رسیدگی جنسی هر دو جنس نر و ماده، نوع، دوز و زمان هورمون القایی را دانش فنی قابل عرضه به بخش خصوصی برشمرد.
در پایان، هر یک از محققان مشکلات مربوط به امور پژوهشی را بیان کردند و معاون پژوهش و فناوری موسسه نیز مواردی را پاسخ دادند.