به گزارش روابط عمومی پژوهشکده آبزی پروری آبهای جنوب کشور، متن پیام تبریک دکتر حسین هوشمند رییس پژوهشکده آبزی پروری آبهای جنوب کشور به مناسب فرا رسیدن سال نو به شرح زیر است:
 
برآمد باد صبح و بوی نوروز به کام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال و همه سال، همایون بادت این روز و همه روز
 
آغاز سال نو، همزمان با شروع فصل دل انگیز بهار که رستاخیز دوباره گیتی است و طبیعت جانی تازه می یابد و سرشار از رنگ‌های شادی‌آور، آب و هوای دلپذیر و عطرآگین می گردد، نقطه‌ی عطفی برای دگرگونی و یادآور زیبایی آغازی دوباره می باشد. بهار، بهانه‌ای است برای صمیمیت بیشتر، قدردانی و تجدید عشق و احترام به خانواده و دوستان.
 پروردگار بی همتا را سپاس که سال دیگرى را با تلاش، یکدلی و همفکری سپری کردیم و اندوخته هاى فراوان را پشت سر گذاشتیم و این نیکبختى را داشتیم که در پیشبرد اهداف پژوهشکده گام هاى موثرى برداریم. امید است در سال ۱۴۰۱ با کوشش و هم افزایی بیشتر بتوانیم درخشش و سربلندی پژوهشکده آبزی پروری آبهای جنوب کشور را شاهد باشیم.
 
اینجانب در آستانه فرا رسیدن بهار، ضمن سپاسگزاری از تلاش های یکایک همکاران گرامی، نوروز باستانی و آغاز سال نو را به محضر شما و خانواده محترمتان تبریک عرض نموده و تندرستی، شادکامی و بهروزی تان را از درگاه ایزد یکتا آرزومندم.
 
حسین هوشمند
رئیس پژوهشکده