به گزارش روابط عمومی پژوهشکده آبزی پروری آبهای جنوب کشور، در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر در زمینه های مختلف پژوهشی که به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش در موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور در ۲۹ آذر سال جاری برگزار شد، چهار نفر از پژوهشگران این پژوهشکده در جمع برترین ها قرار گرفتند.
در این مراسم از سرکار خانم دکتر مینا آهنگرزاده برای کسب رتبه برتر در دستیابی به دانش فنی با عنوان «بذر واکسن بیماری ویبریوزیس و استرپتوکوکوزیس در ماهیان دریایی»، آقای دکتر منصور طرفی موزان زاده برای کسب رتبه برتر پژوهشگر مرز علم، آقای مهندس مجتبی ذبایح نجف آبادی برای کسب رتبه ایستگاه تحقیقاتی برتر و آقای مهندس جمیل طرفی بنی زادگان برای کسب رتبه تکنسین برتر که در جمع برترین های موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور قرار گرفتند، تجلیل و قدردانی شد.
گفتنی است، هر سال به مناسب هفته پژوهش پژوهشگران برتر در زمینه های مختلف از پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی تابعه موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور معرفی و انتخاب می گردند که باعث مباهات و افتخار است که در این میان پژوهشکده آبزی پروری آبهای جنوب کشور سهم مشخصی داشته است.
روابط عمومی پژوهشکده آبزی پروری آبهای جنوب، ضمن تبریک به همکاران گرامی، از خدای بزرگ برای ایشان تندرستی، سربلندی و موفقیت روز افزون آرزومند است.