به گزارش روابط عمومی پژوهشکده آبزی پروری آب های جنوب کشور، مراسم تکریم و قدردانی از  آقای هوشنگ انصاری در زمان تصدی معاونت برنامه ریزی و پشتیبانی پژوهشکده و معارفه آقای حمید بچای زاده به عنوان معاون جدید در این سمت، با حضور مسئولان بخش ها، واحدها و کارکنان پژوهشکده در محل سالن جلسات پژوهشکده  در تاریخ  1400/4/6 برگزار گردید.
این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و ایراد سخن در باب امانت داری و پذیرش مسوولیت توسط آقای مهندس مزرعاوی، حافظ و قاری قرآن کریم آغاز گردید. در ادامه آقای دکتر حسین هوشمند، رئیس پژوهشکده از تلاش های آقای مهندس انصاری در زمان تصدی معاونت قدردانی نمود و توفیق روز افزون ایشان در سنگر پژوهش و علم  را از خداوند متعال خواستار شد. همچنین وی، از پذیرش مسئولیت توسط آقای بچای زاده، معاون جدید پژوهشکده تشکر نمود و ضمن آرزوی سلامتی برای ایشان، خواستار تلاش و برنامه ریزی مستمر برای پیشبرد اهداف پژوهشکده و جذب اعتبارات شد. ایشان در ادامه همکاران پژوهشکده را به همدلی و وفاق همچون گذشته دعوت نمود و با وجود کمبود نیروی انسانی در پژوهشکده طی سال های اخیر، خواستار تلاش همکاران پژوهشی و اداری برای دستیابی به تعهدات در سال جاری شد.
در ادامه این مراسم، آقای مهندس انصاری ضمن تبریک به معاون جدید، همراهی بخش پژوهشی با پشتیبانی را اتفاقی شیرین و الگوی دیگر پژوهشکده ها خواند و از همراهی همکاران پشتیبانی در مدت تصدی این مسئولیت تشکر نمود.
آقای بچای زاده نیز برنامه های خود در سمت معاون برنامه ریزی و پشتیبانی را تلاش برای تامین اعتبار از محل های استانی، ملی و اختصاصی (عقد قرارداد با دستگاه های اجرایی) خواند. وی همچنین به کوشش در احقاق حق مادی و معنوی همکاران و همکاری با معاونت پژوهشی در پیشبرد اهداف پروژه های تحقیقاتی اشاره نمود.
در پایان این مراسم، لوح تقدیر از سوی رئیس پژوهشکده به معاون پیشین و حکم انتصاب به معاون جدید اعطا شد.